• تاریخ : ۲۰ام دی ۱۳۹۶
  • موضوع : دیبا

پای «شرکت های هرمی» به سینما هم باز شد +عکس
منوچهر هادی پس از ساخت چند فیلم تلویزیونی و سینمایی به سراغ تولید «آینه بغل» رفت که در آن تنها به دنبال اجرایی کردن سیاست ها و تبلیغات سرمایه گذاران فیلم شد و هیچ خلاقیت هنری از خود نشان نداد.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق -فیلم «آینه بغل» به کارگردانی منوچهر هادی که تصویربرداری آن از اواخر خرداد ماه در لواسان آغاز شده بود، از روز چهارشنبه ۱۵ آذر ماه اکران خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز کرد. منوچهر هادی در یکی دو سال اخیر با ساخت چندین فیلم و سریال ، به عنوان یکی از پرکارترین کارگردان های سینما و تلویزیون معرفی شده هست که همواره مشغول ساخت آثار سینمایی بوده هست و اگر زمانی هم نامی از آن در سینما نباشد، مطمئنا سر از شبکه نمایش خانگی و یا تلویزیون درمی آورد.
«من سالوادور نیستم» یکی از آخرین کارهای منوچهر هادی بود و فروش میلیاردی آن که این فیلم را به عنوان یکی از فیلم های پرفروش های سینمای ایران معرفی کرد، توانست جایگاه منوچهر هادی را به خوبی در عرصه فیلمسازی تثبیت کند. هادی پس از تولید و پخش سریال «عاشقانه» در شبکه نمایش خانگی که با استقبال نسبی مخاطبان همراه شده بود، به سراغ فیلم «آینه بغل» رفت که در ادامه روند فیلمسازی وی در عرصه سینمای تجاری و با استفاده از بازیگران گیشه پسند، توانست به فروش بالایی دست یابد و آن گونه که از فیلم «آینه بغل» به نظر می رسد این هست که تنها دغدغه فیلمساز، فروش فیلم و کسب درآمد با کیفیت پایین تر از استاندارد سینمای ایران و در قالب کمدی سخیف و سراسر تبلیغات گل درشت بوده هست.
اما موضوع مهمی که نباید در این فیلم از آن غافل شد، بحث تبلیغات شرکت بازاریابی هرمی بنام «بیز» هست که منوچهر هادی سطح فیلم خود را با تبلیغات مستقیم شرکت «بیز» تنزل داده و از ابتدا تا انتهای فیلم، خود راتریبونی برای تبلیغات این گونه شرکت های هرمی قرار داد که به مخاطب القا می کند، بطور رویایی و با استفاده از …

اخبار پیشنهادی:

اشتراک در شبکه اجتماعی

گوگل پلاس فیسبوک تویتر لینکدین دیگ کلوب فیسنما